گواردیولا: احترام زیادی برای مورینیو و کارنامه اش قائلم

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





گواردیولا در کنفرانس خبری دیروز گفت: "من سرمربی بایرن هستم و می خواهم تلاش کنم و بهترین توانم را به کار گیرم، درست مثل زمان حضورم در بارسلونا. می خواهم تا جایی که ممکن است اینجا بمانم ولی دیر یا زود می خواهم به ماجراجویی در لیگ برتر بپردازم."

سرمربی کاتالانی درباره سرمربی تیم رقیبش در سوپر کاپ اروپا، ژوزه مورینیو هم گفت:" من احترام بسیار زیادی برای او، دستاورد هایش و کارنامه اش قائلم. من سعی می کنم از همه مربیان دنیا چیز یاد بگیرم، همین طور از او. من می خواهم سوپر کاپ را ببرم و او هم همین را می خواهد."

"او در طراحی ضد حمله ها یک استاد واقعی است و اگر توپ را برابر تیم های او از دست بدهید مرده اید!"

گواردیولا در ادامه درباره باستین شواین اشتایگر که در بازی سه شنبه برابر فرایبورگ از ناحیه مچ پا آسیب دید و شرایط او هم گفت:" اگر باستین بازی کند خیلی به نفع ماست. امیدوارم شرایطش را داشته باشد."

امشب (جمعه شب) بایرن مونیخ در پراگ به مصاف چلسی خواهد رفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 8 شهريور 1392برچسب:, ] [ 14:5 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 361
بازدید ماه : 353
بازدید کل : 30724
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1